Launch produktu a odświeżanie marki – jak można to połączyć?

Wobec stale rosnących oczekiwań konsumentów ciągłe rozwijanie marki jest zabiegiem koniecznym. Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest idealną okazją do odświeżenia wizerunku firmy. W obydwóch przypadkach niezbędne będzie zaplanowanie kampanii z wyprzedzeniem. Odpowiednia strategia sprzedażowa i reklamowa umożliwi skuteczne przeprowadzenie obydwóch procesów.

Każdy hologram służy potwierdzeniu, że dany produkt jest oryginalny Naklejki z QR kodem https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/23-naklejki-z-qr-kodem Drukarnia Booklet

Dzięki nowemu produktowi marka może trafić do nowego grona odbiorów, do których nie były kierowane wcześniejsze oferty. Zanim jednak do tego dojdzie, należy przeanalizować potrzeby rynku, zaplanować środki promocji i czas przeprowadzenia kampanii. Należy zadbać, aby do potencjalnego klienta dotarły informacje o nowym produkcie. Zaowocują informacje przekazane środkami masowego przekazu, jak i przez portale społecznościowe.

Promocji nowego produktu i budowaniu bezpośrednich relacji z konsumentom pomogą wszelkie eventy, podczas których będzie można testować produkt lub będą dystrybuowane materiały reklamowe. Podczas tego typu wydarzeń i innych akcji marketingowych nie można zapomnieć o eksponowaniu elementów wiążących nowy produkt z marką, którą chcemy odświeżyć. Nowy produkt nie powinien całkowicie przyćmić marki, ale zdecydowanie być na pierwszym planie. Dzięki temu konsument będzie umiał powiązać nowość z producentem.

Odbiorca powinien od razu poznawać produkt z jego wyjątkowymi cechami, które wyróżniają go na tle konkurencji. Zmianom wizerunkowym marek często towarzyszą dyskusje na ich temat podejmowane zarówno przez specjalistów z branży jak i odbiorców kampanii reklamowej.