Skuteczna reklama na eventach branżowych

Eventy branżowe to doskonała okazja, by zareklamować produkty lub usługi swojej firmy. Nie wystarczy jedynie przyjść i czekać na efekty. Najlepiej wykorzystać różne narzędzia marketingowe, które pomogą nam wypromować naszą firmę, markę czy ideę. Tak zwany „event marketing” pełni coraz większą rolę w skutecznej komunikacji z konsumentami, budowaniu pozytywnego wizerunku i kształtowaniu grona lojalnych klientów. Możemy korzystać z naprawdę szerokiej oferty narzędzi promocyjnych, które pomogą nam w realizacji naszych celów. Do wyboru mamy zarówno drobne gadżety reklamowe (ulotki, katalogi, torby, kubki, długopisy, breloki, notesy z firmowym logo), jak i te nieco większe – plakaty, bannery, rollupy, stojaki, multimedialne wyświetlacze, potykacze, displaye czy efektowne ścianki wystawiennicze. Które z nich warto wybrać?

Różne rozwiązania dla eventów branżowych

Wybierając się na targi, konferencje czy innego rodzaju eventy branżowe, warto zadbać o różnorodność materiałów reklamowych, które pomogą nam w promocji naszej marki, produktów, usług lub idei. Od czego zacząć?

  • Od drobnych gadżetów reklamowych, takich jak firmowe ulotki czy katalogi, na których przekażemy interesujące informacje, istotne dla osób obecnych na evencie.
  • By zainteresować odbiorcę, warto postawić też na atrakcyjne kubki, torby, breloki, pendrivy, długopisy czy cukierki krówki z firmowym logo.
  • Nasze stoisko możemy wspomóc bannerami i roll-upami prezentującymi treści reklamowe.

    Nie będą jednorazowym narzędziem, możemy wykorzystywać je również na innych eventach.

  • Jeśli chcemy jakoś szczególnie zaprezentować nasze produkty, warto postawić na regały czy gablotki, na których je ustawimy.
  • Dobrym rozwiązaniem są też różnego rodzaju stojaki, zarówno takie zwykłe na ulotki i katalogi, jak i te multimedialne.
  • Całość doskonale dopną ścianki wystawiennicze, które zaprezentują naszą grafikę reklamową w wielkim formacie.

Ścianki wystawiennicze – narzędzie skutecznej reklamy

Ścianki reklamowe pozwalają na wielkoformatowe zaprezentowanie grafiki, logo czy hasła promocyjnego naszej firmy. Dzięki temu stanowią element skutecznej reklamy na eventach branżowych. Z pewnością uświetnią nasze stoisko firmowe na targach, konferencjach, eventach i innych wydarzeniach. W podstawowym zakresie do wybory mamy ścianki wystawiennicze łukowe, a także ścianki ekspozycyjne proste. Pozycja ekspozycyjna może wynosić od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu metrów kwadratowych, w zależności od tego, czy zdecydujemy się na system jednostronny, czy dwustronny. Ścianki wystawiennicze są łatwe i szybkie w montaży i demontażu, możliwe do wielokrotnego wykorzystania, nie są ciężkie i świetnie zaprezentują dany produkt, usługę lub markę.