Ludzie, którzy mają pasję wyróżniają się z otoczenia. Z jednej strony, życie pasjonata może nie być łatwe, bo wszelka krytyka ze strony znajomych, rodziny czy konkurencji może być bardzo dotkliwa. Z drugiej, jeśli masz pasję to z pewnością taką krytyką długo się nie przejmujesz i dalej robisz swoje. Ba, nawet jesteś w stanie pociągnąć za sobą sporą grupę ludzi, która z chęcią pomoże Ci w realizacji celu – czy to na zasadzie prywatnej pomocy, czy to biznesowej współpracy.

Dotyczy to również sytuacji, w której nawiązujesz kontakt z agencją reklamową. Dlaczego pasja ma tu znaczenie? Oczywiście konkretne dane dotyczące np. tego jaki produkt chcemy reklamować, w jakim zakresie i ile jesteśmy w stanie zapłacić za taką usługę mają duże znaczenie. Niemniej jednak sam sposób, w jaki przebiega kontakt z agencją reklamową może okazać się równie ważny dla powodzenia kampanii reklamowej.

Pasja odgrywa tu ważną rolę. Wyobraź sobie, że nawiązujesz kontakt z agencją reklamową i znudzonym tonem tłumaczysz, jakie zlecenie masz do wykonania. Nie chce Ci się nawet za bardzo tłumaczyć szczegółów, ale robisz to, bo o detale pyta zleceniobiorca. Czy myślisz, że osoba, która zajmie się wykonaniem takiego zadania będzie miała więcej motywacji od Ciebie, głównego zainteresowanego? Z pewnością nie.

A teraz pomyśl, jak wyglądałby pełen pasji kontakt z agencją reklamową i co mogłoby z tego wynikać. Wyobraź sobie, że entuzjastycznym tonem tłumaczysz jakie zadanie ma wykonać zleceniobiorca, dlaczego Ci na tym zależy i jakich efektów oczekujesz. Twój entuzjazm prawdopodobnie udzieli się usługodawcy, a ten będzie miał większą motywację do efektywnego działania choćby dlatego, że wie, jak bardzo zależy Ci na poprawnie wykonanym zleceniu. Każdą pracę wykonuje się lepiej ze świadomością, że ktoś z niecierpliwością wyczekuje dobrych efektów.