Marketing

Radio czy telewizja – czynniki decydujące o wyborze spotu reklamowego
Radio czy telewizja – czynniki decydujące o wyborze spotu reklamowego

O tym, czy lepsza będzie reklama w radiu czy TV, decyduje wiele czynników, niekoniecznie będących bezpośrednio związanymi z promowanym produktem….

przez Daria
Wypuszczanie produktu – i co dalej? Garść porad dotyczących strategii marketingowej
Wypuszczanie produktu – i co dalej? Garść porad dotyczących strategii marketingowej

W przypadku wprowadzenia nowego produktu należy przybrać inną strategię marketingową niż przy promocji oferty znanej już na rynku. Dopóki potencjalny…

przez Daria
Zastosowanie typografii w kreowaniu wizerunku firmy
Zastosowanie typografii w kreowaniu wizerunku firmy

Treść w materiałach kreujących wizerunek marki jest jednym z najważniejszych elementów. Topografia pozwala na jego wyeksponowanie, dzięki nadaniu mu odpowiednich…

przez Daria
Pomysły na launch marki – garść porad umożliwiających dotarcie do sukcesu
Pomysły na launch marki – garść porad umożliwiających dotarcie do sukcesu

Udany launch marki to proces skomplikowany i długotrwały, dlatego warto zaplanować wszystkie szczegóły z odpowiednim wyprzedzeniem. Nie bez znaczenia okaże…

przez Daria
Rodzaje grafiki komputerowej w marketingu
Rodzaje grafiki komputerowej w marketingu

Dzisiaj grafika komputerowa z powodzeniem może zastępować tekst marketingowy, jej skuteczność opiera się na prostszym skontrowaniu przekazu i łatwiejszym przyswajaniu…

przez Daria
Typografia w grafice komputerowej
Typografia w grafice komputerowej

Aby tekst był odpowiednio dopasowany do odbierania go za pomocą mediów elektronicznych, niezbędne będzie dostosowanie go pod względem jakościowym, aby…

przez Daria
Projektowanie grafiki komputerowej w aplikacjach internetowych
Projektowanie grafiki komputerowej w aplikacjach internetowych

W dobie szybko rozwijającego się internetu grafika komputerowa odgrywa coraz większe znaczenie. Aby jednak przekazać informacje za pomocą obrazu nie…

przez Daria
Launch produktu a odświeżanie marki – jak można to połączyć?
Launch produktu a odświeżanie marki – jak można to połączyć?

Wobec stale rosnących oczekiwań konsumentów ciągłe rozwijanie marki jest zabiegiem koniecznym. Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest idealną okazją do…

przez Daria
Skuteczna reklama na eventach branżowych
Skuteczna reklama na eventach branżowych

Eventy branżowe to doskonała okazja, by zareklamować produkty lub usługi swojej firmy. Nie wystarczy jedynie przyjść i czekać na efekty….

przez Daria
1 2 3